tirsdag 10. mars 2009

Hej hopp i Lingonskogen!


Jag har varit i valet & kvalet länge nu, om jag skall göra detta eller inte. Har jag tid? Vill jag vara en bloggare?! :-) Är det överhuvudtaget någon som bryr sig?
Har faktiskt smygbloggat en stund, nästan 3 månader, men bara använt det som en egen dagbok, eller ett verktyg för mig själv i jobbet. Fattar ni hur svårt det är att sortera bildflödet, när man i rask takt bläddrar igenom 15-20 magasin i veckan? Då är det helt super att spara bilder/websidor, och föra anteckningar här.
Sedan ca 1,5 månad tillbaka frilansar jag, som exponeringsdesigner, som det så fint kallas. Jag är så lyckligt lottad som får lov till att dela kontor med de utomordentliga kollegorna Marte & Louise, och fotograf Maria Reme. Marte & Louise har också en blogg. (martelouise.blogspot.com) En riktigt fin sådan! Jag inspireras verkligen av deras inlägg, som har fört mig vidare till andras minst lika fina bloggar, inom samma områden. Så nu har jag bestämt mig! Jag skall sluta smygblogga, och istället dela med mig av det som inspirerar mig och gör mig glad. Ibland så glad att jag känner mig löjligt förälskad! Jadå, mamma, jag kommer att lägga ut bilder av jobb jag själv har gjort också! :-)

2 kommentarer:

  1. så gøy, hadde de fargestiftene selv når jeg var barn!

    SvarSlett
  2. Det er bare å fortsette å blogge, Ida! Du snuser jo opp det utroligste, til stor glede for oss rundt deg! :)

    SvarSlett