lørdag 7. januar 2017

Paper Mill Studios

Fredag morgon. Vi äter en snabb frukost på hotellet, innan vi hoppar in i förbeställda Überbilar och beger oss till Paper Mill Studios. Här hyr man ut lokaler som passar till allt från tillfälliga showroom till fotostudios och musikvideoinspelningar. Fullt utrustat med kök, props, massvis av dagsljus, och helt perfekt atmosfär.
En "liten" parentes; här spelas Jamie Oliver´s matprogram in.

Vilken studiodröm! Det är detta jag vill ha. Det är detta jag vill bygga upp. Det är detta jag drömde om för ett par år sedan, hittade lokaler till, men inte lyckades övertala ägarna till att vilja hyra ut till en resonabel summa. 
Drömmen leverfortfarande, men har vilat en stund, för att nu vakna upp igen till att vilja förverkligas.Kanske inte i år, eller nästa år, men jag är så peppad på att lägga en plan för att kunna förverkliga detta.
Avslöjar jag för mycket kanske? Kanske, men då får det vara så:-)





         








Här stannade vi fram till lunch och pratade om styling, props och kamerateknik, för att sedan  åka till The Clove Club för en 3 timmar lång avsmakningsmeny, i en klass för sig. Mer om detta imorgon, nu är det natten för mig!

God Natt!



1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes

    SvarSlett