tirsdag 16. august 2016

IKEA+HAY

Det har väl knappast gått någon förbi att IKEA och HAY släpper sin gemensamma kollektion i januari 2017. Sällan har man skådat en mer upphausad stämning runt ett IKEA-samarbete än detta, med pressbilder som släpptes ett helt år innan lanseringen. I typiska HAY-kulörer, som grönt och grått i olika nyanser, vitt och ljusa blonda skandinaviska träslag. 
Får väl se hur det blir med det följande samarbetet med självaste 
Mr Tom Dixon, senare samma år?

Jag tycker att HAY-bilderna ser jättespännande ut, men tro det eller ej, vet ni vad jag kommer köpa först, och många av? Något jag använder många gånger i veckan. I jobbet, hemma, på semestern, till stranden, till källsortering, till tvätthögar, till parken, fylld av kläder varje måndag till barnehagen, i bilens bagage, på cykeln,
 hängande på barnvagnen. You name it. 
IKEA-påsen!
 Äntligen blir den estetisk också, inte bara praktisk! Tro mig; Jag skall bunkra!






FOTO: IKEA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar