søndag 2. oktober 2016

En hemvävd typ.

Jag har en del tantfasoner för mig. Allt ifrån att jag fullkomligt älskar På Spåret, och har gjort helt sedan Ingvar Oldsbergs tid, till att jag löser korsord, hellre äter småkakor än nutidens megamuffins, och har med mig platta skor i tillägg till de med klack när jag går på fest. Jag buggar, sjunger med i visorna i Allsång på Skansen, och älskar sill och potatis.

Så det kanske inte kommer som en överraskning för de som känner mig att vävtrenden är något som tilltalar mig mycket. Jag vet. Den har existerat en stund, men det är först nu "alla" har en vävd väggdekoration i sitt sortiment, för vem som helst att tillgå. 

Varsågod, här kommer lite köphjälp;



Bloomingville


Broste Copenhagen


HK Living


Housedoctor


Kremmerhuset (Norge)


Kremmerhuset

Kremmerhuset




Madame Stoltz



Elkeland




Alla foton från producenterna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar