tirsdag 25. oktober 2016

Höststämning

Då kom den alltså för fullt. Hösten. Med sina fantastiska färger, sitt kalla och varma om vart annat, och den där ursäkten för att få lov att bara sitta hemma och mysa.
 Gärna framför TV:n om jag får bestämma. 
Så mycket att se på denna hösten, som vanligt, att jag inte klarar att sortera allt.
 På min lista hittar man Dicte, Nobel, Så mycket bättre, Skam, Kockarnas Kamp, men framför allt; På Spåret. Och min lilla guilty pleasure Idol. Japp, jag älskar det!

Hemma har jag bara lust att laga mat, förändra på lösningar som vi har märkt inte fungerar i vårt hus. Det är framför allt lagringsplatsen som ställer till det för oss. Nu måste det bli ordning och reda snart. Blir galen på att inte allt har sin fasta plats fortfarande, efter 3 år i samma hus! Ja, ja, lyxproblem.....

Jag håller också på att skapa en ny hemsida, på en helt annan plattform,  med blogg och företagsinformation på samma sida. Jag knepar och knåpar, och försöker mig fram för att få det som jag vill. Hoppas att jag kan lansera det i loppet av vintern. 
Samtidigt har jag och Martin börjat fila på det största och viktigaste projektet någonsin. Fortsättning följer. 








Foto; Ida Svensson / Formidabel Expo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar